Vart är alla ogs
Vart fan är alla ogs. Gick in på servern och det första jag möts av är massa skrikande barn? Är det inga kvar som spelade här 2019-2020?
Gabbe
Admin
Jo jag är kvar :)
Jag har spelat sedan 2017 >:(
Im a real og
Jag är väl ändå hyfsat og / Tobi
Tja Frippee! Ända sedan Gabbeking försvann från adminkåren har barnen hittat sig in till servrarna!
Gabbe
Admin
Visst 😎 men folket har röstat på mötet!
Hej, jag är OG. Spelat här i 4 månader!
nice jurgen
king
e
du
ntm #Borttagen
AVSTÄNGD
Borta!
Tycker vi ska införa en dedikerad 1v1 server som är 15 plus
+1 frippee håller med dig, kan man inte göra in en hel text chat som måste ha rollen 15+ och måste få den med hemsidan pga man måst skriva in sina födelsedatum osv!
tja frippe, vet inte om man kan kalla mig og men har varit här sen början av 2019 iallafall
#BringBackFrippe
Jo men du är typ og, du var ju här när jag kom tillbaka från min lilla paus, men du frippe kommer nog aldrig tillbaka:( han har lämnat csgo bakom sig.
Lurba
Admin
"og"
nn dog lochman inte og nn
Bror sa OG 2019-2020 :skull:
Spelat sedan lågt tillbaka, Jag är OG
ALI BABA
Admin
BABA still here
jaha
Snarcus
Staff
Utvecklare
Forums-Moderator
Jag är OG som fan, vi snackar över 7 år.. !