olix staff ansökan

https://www.recepten.se/recept/blomkaalsmos.html


Hoppas ni överväger min ansökan

Wjalla

AVSTÄNGD

+rep

jag föredrar västerbottenpaj!

har du smakat blomkålsmos? är det gott?


@Melkor, jodå det är väldigt gott. Du borde testa, aromerna är så sjuka!

de måste jag ju testa!

-rep freekillar

+rep han kan sjunga bra så jag tycker han förtjänar en chans

+rep

dollan

Staff

Kassör

+rep han sjöng frost utan problem, en sådan man kan man definitiv lita på!

baghera

Admin

+rep, du är en god man

LnG

Staff

Ordförande

Admin

+rep bra ansökan

dollan

Staff

Kassör

Godkänd, kontakta mig på discord.

POG