olix staff ansökan
https://www.recepten.se/recept/blomkaalsmos.html
Hoppas ni överväger min ansökan
Wjalla
AVSTÄNGD
+rep
jag föredrar västerbottenpaj!
har du smakat blomkålsmos? är det gott?
NT
ntm #Borttagen
AVSTÄNGD
@Melkor, jodå det är väldigt gott. Du borde testa, aromerna är så sjuka!
de måste jag ju testa!
-rep freekillar
+rep han kan sjunga bra så jag tycker han förtjänar en chans
FläskDoris
Admin
+rep
dollan
Staff
Kassör
+rep han sjöng frost utan problem, en sådan man kan man definitiv lita på!
baghera
Admin
+rep, du är en god man
LnG
Staff
Ordförande
Admin
+rep bra ansökan
dollan
Staff
Kassör
Godkänd, kontakta mig på discord.