Retake buggad
Gabbe
Admin
Hej! Retaken på playpark har buggat då capen inte alls är 5v4 utan att de ibland blir 6vs4 eller fler! Samt så vill jag klaga på poängsystemet som också är helt borta. Man kan knappt gå +med poängen för vi säger att du dödar 3 spelare på en runda som är höga ranker i servern så får man runt 2-3 poäng men sedan dör man av en no0b som är låg rankad då får man minus 12 poäng!!!!! Fixa skiteN!!! Btw kan ni resetta alla poäng eller åtminstone top 20 typ då de bara är fuskare :(
-rep
Gabbe
Admin
+rep bot
baghera
Admin
imagine dö av en noob....................
+rep, men gabbe där av de bra med :) tack o hej
Gabbe
Admin
dags att vakna och börja jobba
-rep
inte bra
Gabbe
Admin
lyssna jag skiter i om jag inte är bra eller om texten inte är bra de ända jag bryr mig om är att de ska fixa servern
Zacke
Forums-Moderator
Admin
Dö bara inte 4Head
Sockerkaka
Receptet gäller för 10 bitar
Ingredienser
Arla® Svenskt Smör - 75 g
Arla® mjölk - 1 dl
Ägg - 2
Strösocker - 2 dl
Vaniljsocker - 2 tsk
Vetemjöl - 3 dl
Bakpulver - 1½ tsk
- Gör så här
- Sätt ugnen på 175°.
- Smörj och bröa en form som rymmer ca 1 ½ liter.
- Smält smöret i en kastrull, häll i mjölken och låt det svalna.
- Vispa ägg och socker ljust och pösigt, gärna med elvisp.
- Blanda ner vaniljsocker och mjöl blandat med bakpulver och till sist mjölkblandningen. Rör snabbt ihop till en jämn smet och i formen.
- Grädda i nedre delen av ugnen i ca 35 min.
Klart!