Går ej att donera under playpark.se/donate/
Det går inte att välja något av alternativen, varken där uppe där det står "Donate With PayPal" eller under "Välj" på alla 4 alternativen.
tvek
Admin
Hemsidan är under utveckling, kommer lösas i framtiden.
Så det går för tillfälligt inte alls att donera?
LnG
Staff
Ordförande
Admin
Jo, priserna stämmer och man kan använda Swish numret uppe till vänster.
Går fotfarande inte, men vart är swishnumret som du refererar till och hur fungerar det om man swishar? man skriver communitynamn bara eller?
Du väljer en summa på DONERA som du vill skänka, sedan swishar du den summan och anger ditt användarnamn som du har på våran hemsida. Numret ser du nedan.
Alright, går inte klicka på en summa så kör för hand. Tack för hjälpen!
Körde enligt dagens växelvaluta då det inte går välja euro i swish, men antar att det hanteras manuellt för credits/trusted och inte via API?
Precis! Du får tagga Donationskontrollanten i discord så lägger han in så fort han har tid.
Alright, går ju visserligen bara tagga donationskontroll i öppna chatter om det är de du tänker på? Om det inte finns någon specfik person man kan skriva till direkt
Såg i disc nu, tack för all hjälp Liamo och trevlig kväll!