En intressant historia tillsammans
Snarcus
Staff
Utvecklare
Forums-Moderator
Hej folket!
Jag tänker mig att vi tillsammans ska skriva värsta berättelsen, detta genom att man i varje inlägg bidrar med ungefär 3 ord (max 5). Vad som är viktigt är att man läser några inlägg ovan för att inte hamna allt för mycket på villovägar.. ! Detta är en utav mina personliga favoritforumslekar, jag är supertaggad :D
Det var en gång
njimko
Head Admin
en stor
björn som hette
Snarcus
Staff
Utvecklare
Forums-Moderator
bamse men kallades för
Roland
som
Zacke
Forums-Moderator
Admin
älskade att
suga
på honung
Wjalla
AVSTÄNGD
Och han önskade att wjalla blev unbannad!
tvek
Admin
Men föredetta headadmin njimko valde att råneka wjallas unban.
Därför han hade
Gjort
Snarcus
Staff
Utvecklare
Forums-Moderator
sig av med sina
Knark påsar
ALI BABA
Admin
Och åt kebab istället, men
Wjalla
AVSTÄNGD
tvek ångrade det han skrev och tog kontakt med njimko och pratade om det så de bestämde sig för att ge wjalla en andra chans!
Det är ingen soloshow det här.. vi håller oss till reglerna som säger max 5 ord! // Snarcus
Snarcus
Staff
Utvecklare
Forums-Moderator
till sin kära mamma.
Ångern gav han möjligheten att
fortsätta äta kebab