En intressant historia tillsammans

Snarcus

Staff

Utvecklare

Forums-Moderator

Hej folket!


Jag tänker mig att vi tillsammans ska skriva värsta berättelsen, detta genom att man i varje inlägg bidrar med ungefär 3 ord (max 5). Vad som är viktigt är att man läser några inlägg ovan för att inte hamna allt för mycket på villovägar.. ! Detta är en utav mina personliga favoritforumslekar, jag är supertaggad :D




Det var en gång

njimko

Head Admin

en stor

björn som hette

Snarcus

Staff

Utvecklare

Forums-Moderator

bamse men kallades för

Roland

som

Zacke

Forums-Moderator

Admin

älskade att


suga

på honung

Wjalla

AVSTÄNGD

Och han önskade att wjalla blev unbannad!

tvek

Admin

Men föredetta headadmin njimko valde att råneka wjallas unban.

Därför han hade

Gjort

Snarcus

Staff

Utvecklare

Forums-Moderator

sig av med sina

Knark påsar

ALI BABA

Admin

Och åt kebab istället, men

Wjalla

AVSTÄNGD

tvek ångrade det han skrev och tog kontakt med njimko och pratade om det så de bestämde sig för att ge wjalla en andra chans!



Det är ingen soloshow det här.. vi håller oss till reglerna som säger max 5 ord! // Snarcus


Snarcus

Staff

Utvecklare

Forums-Moderator

till sin kära mamma.

Ångern gav han möjligheten att

fortsätta äta kebab