Personen under dig
Snarcus
Staff
Utvecklare
Forums-Moderator
Nu tycker jag att det är dags att få igång lite lekar och därmed aktivitet här på vår nya hemisda med detta schyssta forum.. !
Vi kör igång med en "personen under dig", relgerna är simpla;
Du skriver ett påstående om personen som väntas svara på tråden efter dig och denne svarar ja eller nej i någon form
Exempel:
Person 1:
Personen under mig föredrar att hälla i mjölken före flingorna
Person 2:
Nej, absolut inte!
Personen under mig kör epa
Vi sparkar igång!
Personen under mig älskar playpark
Ja, det stämmer bra!
Personen under mig gillar rocket league
Snarcus
Staff
Utvecklare
Forums-Moderator
Jag älskar rocket league
Personen nedan firar in helgen med en pizza imorgon
Zacke
Forums-Moderator
Admin
Ja absolut!! Älskar pizza
Personen nedan älskar att sjunga i duschen
Varje gång! Backstreet Boys är bäst i duschen!
Personen nedan älskar att dansa när ingen ser! >_>
Nej, fyfan aldrig
Personen nedan älskar att bada med tröjan på
Absolut inte
Personen under är sjuk på att bhopa men inte vet det själv.
Snarcus
Staff
Utvecklare
Forums-Moderator
Har nog fan inte gjort det sedan jag var en snorunge i blöja, kan inte föreställa mig att det är nice.. nej!
grabben nedan är en grabb
Absolut inte är en snurrandeflygandemirva
Personen under gillar att suga på den gyllene bananen
ALI BABA
Admin
ABSOLUT INTE JAG HATAR ATT SUGA!
Personen under mig gillar extra stor kebabrulle med extra vitlökssås och extra kebab
Snarcus
Staff
Utvecklare
Forums-Moderator
fan va gött, absolut.. !!
personen under kör mercedes AMG
Tyvärr inte! Men önskar
Personen under älskar Playpark
Snarcus
Staff
Utvecklare
Forums-Moderator
Självklart!
Personen nedan har flugit luftballong
Har aldrig flugit luftballong.
Personen under mig sover med strumpor på
Varje dag
Personen under mig är flygrädd
tvek
Admin
Det är faktiskt sant, enormt höjdrädd.
Personen under mig är rätt glad i att utmana öder och leva på gränsen.
Snarcus
Staff
Utvecklare
Forums-Moderator
Jag tycker att det är viktigt att leva medans man lever, helt rätt!
Hen nedan ser fram emot måndag och ny vecka imorgon!
FläskDoris
Admin
Det är klart, Älskar att vakna tidigt.
Personen under gillar dock inte att vakna tidigt.
Värsta jag vet! Därför sover jag inte!
Personen under mig är en riktig morgon människa
Abow det är jag inte.
Personen under mig tycker att Tvek är felfri :D