Personen under dig

Snarcus

Staff

Utvecklare

Forums-Moderator

Nu tycker jag att det är dags att få igång lite lekar och därmed aktivitet här på vår nya hemisda med detta schyssta forum.. !


Vi kör igång med en "personen under dig", relgerna är simpla;



Du skriver ett påstående om personen som väntas svara på tråden efter dig och denne svarar ja eller nej i någon form


Exempel:


Person 1:

Personen under mig föredrar att hälla i mjölken före flingorna


Person 2:

Nej, absolut inte!


Personen under mig kör epa






Vi sparkar igång!


Personen under mig älskar playpark

Ja, det stämmer bra!


Personen under mig gillar rocket league

Snarcus

Staff

Utvecklare

Forums-Moderator

Jag älskar rocket league


Personen nedan firar in helgen med en pizza imorgon

Zacke

Forums-Moderator

Admin

Ja absolut!! Älskar pizza


Personen nedan älskar att sjunga i duschen

Varje gång! Backstreet Boys är bäst i duschen!


Personen nedan älskar att dansa när ingen ser! >_>

Nej, fyfan aldrig


Personen nedan älskar att bada med tröjan på

Absolut inte


Personen under är sjuk på att bhopa men inte vet det själv.

Snarcus

Staff

Utvecklare

Forums-Moderator

Har nog fan inte gjort det sedan jag var en snorunge i blöja, kan inte föreställa mig att det är nice.. nej!



grabben nedan är en grabb

Absolut inte är en snurrandeflygandemirva



Personen under gillar att suga på den gyllene bananen

ALI BABA

Admin

ABSOLUT INTE JAG HATAR ATT SUGA!


Personen under mig gillar extra stor kebabrulle med extra vitlökssås och extra kebab

Snarcus

Staff

Utvecklare

Forums-Moderator

fan va gött, absolut.. !!


personen under kör mercedes AMG

Tyvärr inte! Men önskar


Personen under älskar Playpark

Snarcus

Staff

Utvecklare

Forums-Moderator

Självklart!



Personen nedan har flugit luftballong

Har aldrig flugit luftballong.


Personen under mig sover med strumpor på

Varje dag


Personen under mig är flygrädd

tvek

Admin

Det är faktiskt sant, enormt höjdrädd.


Personen under mig är rätt glad i att utmana öder och leva på gränsen.

Snarcus

Staff

Utvecklare

Forums-Moderator

Jag tycker att det är viktigt att leva medans man lever, helt rätt!



Hen nedan ser fram emot måndag och ny vecka imorgon!

Det är klart, Älskar att vakna tidigt.


Personen under gillar dock inte att vakna tidigt.

Värsta jag vet! Därför sover jag inte!


Personen under mig är en riktig morgon människa

Abow det är jag inte.


Personen under mig tycker att Tvek är felfri :D