ARKserver
Hejsan Playpark Förening. jag undrar om ni kan lägga upp en ARKserver det finns ett visst intresse! hade gärna varit admin och tagit hand om servern! Tacksam för svar
MVH Alexander
[quote]Vad är en arkserver om man får fråga?[/quote]
Ark: Survival Evolved är ett spel som går ut på att överleva på en mysterisk ö som heter Ark, Den hära ön kryllar av olika slags dinosaurier och ditt mål är att tämnja dom.
Samla resurser för att bygga hus rumt omkring på ön
Spelet kräver dock en rätt så bra dator och är ganska dåligt optimerat just nu men det är kul när det funkar =)
Snygg mage xirt
[quote]Snygg mage xirt[/quote]
XD
Hej!
Vi är några st på servern nu, och vi skulle väldigt gärna vilja se lite fler och bättre mods, jag länkar till det som verkar bra!
STACK PLUS: Så vi kan få högre stacks på items! Väldigt bra om vi kan få in det.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=614260755&searchtext=
Kan komma att lägga till fler!
Behövs även aktiva admins på servern!!
Ingen som vill svara på detta?
LnG
Staff
Ordförande
Admin
Vi kollade på det igår och väntar på vad xirT tycker :)
Hört något eller?
Förlåt men hur går det?
Yes