Freezetime på Slide ale.

Tjenixen! har slidat ett tag på servern nu och fastnade för mapen ale ganska fort, något jag märkt är att den ofta inte blir "medvotad" och jag har en teori om varför, när man spawnar och ska ut i själva "sliden" så händer det ganska ofta att man blir buggad och automatiskt glider in i ett hinder, du kan inte göra något åt det då du fortfarande är i "freeze mode" vilket är sjukt störande. Kan man kanske ta bort hindret eller sätta det någon annanstans? ta bort ett par sekunder av freeze time? MVH / Mackebpåsturep.
Jag har inte upplevt det själv men precis som du säger så är det kanske pågrund utav just denna anledning som du precis har skrivit om, men om detta är fallet så ska vi göra vårt bästa att fixa den så snart som möjligt. Jag kommer testa ut mappen själv senare för att se vad vi möjligtvis skulle kunna göra om detta. ~Fading

LnG

Staff

Ordförande

Admin

Är det freezetime på servern nu? Det ska inte vara någon :p
Det är freezetime ,ja.

LnG

Staff

Ordförande

Admin

Freezetime ska va åtgärdad :)