Tron, bug
Hejsan, hittade en bugg på Tron, inte jätte stort problem att ha den kvar men tänkte lägga visa den ändå.
Länken med positionen http://imgur.com/a/YMnIy
Har du fastnat på toppen av tornet eller är det på sidan, i mitten där en "påle" eller whatever man nu kallar de, så fastnat man oftast där och man kan sitta där tills rundan är slut. Vet inte om du menar det eller inte. ~
LnG
Staff
Ordförande
Admin
Tror han står på toppen av tornet :) Har för mig att man inte får någon fart där uppe, så man kan hoppa omkring lite, man måste flyga rätt högt för att komma dit dock.