Varför tog ni bort Jeffys try out admin

Jeffy hade ju try out admin förut och nu så har ni tagit bort den (har fått info om att det var nicke vet dock inte säkert) Jag undrar nu varför han bev av med admin sedans han va den mest aktiva adminen och har fått info av han att det var för att han admin abusa men ni har inte sagt vad han har gjort och dom andra adminsen har inte blivit informerade om detta heller vilket verkar ganska konstigt. Hoppas ni svarar på detta ämnet. Tack på förhand. Mvh Spoodermannen @_@
^^ Jeffy var en av dem bättre. Även en av dem mest aktiva adminsen på jb. Omtyckt av dem flesta, aldrig har jag sett honom admin abusa
Jeffys Try-Admin borde aldrig ha gått bort enligt mig, för att han är aktiv väldigt mycket och han följer regler punkt till pricka och har aldrig Admin abusat eller så som vissa säger påstår med vet att många som inte vill se Jeffys som admin försöker smutskasta honom som vissa gjort med mig också, även när jag var Try-Admin och nu som Full Admin. Så jag tycker att ni borde fundera om och tänka till! M.V.H Hoochie
Tack boys :cheer:

LnG

Staff

Ordförande

Admin

Ska kolla på detta, förmodligen är det en tills vidare avstängning från admin som görs om vi får in klagomål ifrån andra admins. Det är bara för den som fått klagomål på sig inte ska abusa för de tror att de ska bli av med sin admin :) Det har hänt innan nämligen. Men ska kolla vad som hänt, kan ju vara något annat fel också.
LnG, när du kollar det, ta även reda på varför ingen av de övriga adminsen informerades, dvs Serveransvarig, Headadmins, övriga i styrelsen osv.

LnG

Staff

Ordförande

Admin

Vi kan ta det på steam sen sadness, skriv till mig när du är online.