förslag /w Qrome

ehh, hej. I veckan började jag skriva ett väldigt långt klagomål som nog var två/tre sidor långt om just eran surfserver. Som ni vet så har ju air acceleration vart fel inställd väldigt länge och ganska många andra saker har inte riktigt funkat som det ska. Men istället så skriver jag nu för att tacka er för att ni tog er tid och fixade det la till lite nya maps, men jag har fortfarande något jag vill ta upp. För det första så skulle jag vilja föreslå en server wipe, nu när air_accelerationen äntligen är fixad så tycker jag att vi alla bara ska kunna lira igen med samma settings så ingen har någon fördel sedan förr för att inställningarna inte var likadana och så skulle ni bli av med alla jobbiga buggade tider som finns på en del maps (skickade med bilder.). Då så kommer dom som fått poäng på maps som blivit borttagna utav olika anledningar inte heller ha en fördel i poäng, då har alla samma förutsättningar att kunna pusha serverns topplistor. Skulle också vilja göra lite förslag på maps som skulle kunna läggas in för det är alltid kul med fler maps så de inte spelas samma ungefär samma kartor hela tiden vilket just nu är ett ganska stort problem enligt mig. så ah, droppar dem här under. Några har redan varit på servern men tagits bort utav anledningar jag inte vet, men skulle chansa på att de buggade, men jag skulle jätte gärna vilja se dem på servern igen. PLZFIXOMG<3 surf_syria surf_lore surf_amplitude_encore surf_happyhands surf_healthy surf_imagine_fix surf_heaven surf_faint_fix surf_inspire surf_island surf_legends_lite surf_lullaby_ksf surf_prelude_ksf surf_sundown surf_the_gloaming_rat surf_tensile surf_waterworks surf_ing_njv surf_presmon_fix surf_vegetables surf_aether surf_aircontrol_ksf surf_water-run_banjo_skill surf_reprise Det är många jag inte nämnt som funnits på servern och blivit borttagna, kommer inte ihåg alla men skulle uppskattas om ni skulle kunna checka lite vad som fått dem att bugga och se om det skulle gå och fixa, vill verkligen ha tillbaka alla. best regards, Qrome den 16-åriga griniga pojken som är väldigt dålig på att surfa. B) Edit: Mina screenshots vill inte åka med inlägget, orsaken oklar(Kan skickas på annat sätt om de behövs.),fixade småsaker, addade mer maps. Edit2: Ändrade rubrik
Vi håller på att lägga in masssa nya maps har bara inte haft tiden till att kolla om dom funkar men ska göra det imorgon kväll. Håller även med dig om att vi borde wipa hela surfen och starta fresh.
Det vore väldigt skönt, med först tycker jag att ni självklart ska lägga in mapsen ni nu tänkt att lägga in, få dem att funka ordentligt och sedan kanske dra en wipe. :D