Årsmöte
När är årsmötet
Får man komma fast man inte är admin
Det är sant! Var hemma hos honom när det hände.
har videobevis
https://www.youtube.com/watch?v=Xa9gtPhRGmA detta är när han precis fått ban
chugge
Staff
Staff
årsmötet brukar vara i början av året. Så runt januari/februari kommer det att vara.
Ja alla medlemmar inom playpark får delta på årsmötet