Årsmöte

När är årsmötet
Synd #pray4choke
Får man komma fast man inte är admin
Det är sant! Var hemma hos honom när det hände.
har videobevis
https://www.youtube.com/watch?v=Xa9gtPhRGmA detta är när han precis fått ban

chugge

Staff

Staff

årsmötet brukar vara i början av året. Så runt januari/februari kommer det att vara. Ja alla medlemmar inom playpark får delta på årsmötet